Retourneren
Klachten:
Indien je een klacht hebt over een product dat je hebt gekocht, verzoekt Haarroosjes je dit zo snel mogelijk te melden.
Je kan hiervoor een e-mail sturen naar info@haarroosjes.nl. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer en de aankoopdatum. Binnen 48 uur bericht ik jou over de afhandeling van uw klacht.
Retourneren:
De koper heeft het recht om de ontvangen goederen, zonder opgaaf van reden binnen 14 werkdagen te retourneren, onder de volgende voorwaarden:
Stuur binnen 14 werkdagen na ontvangst van jouw order een e-mail welke items je wilt retourneren.
De retour gezonden artikelen dienen uitdrukkelijk ongebruikt, ongedragen en onbeschadigd in originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te worden teruggestuurd, vergezeld van (een kopie van) de factuur. Het risico van verlies of beschadiging tijdens transport is voor de verzender.
Reeds betaalde bedragen worden binnen 14 werkdagen, na ontvangst van de goederen aan je terugbetaald. De retourkosten zijn voor jouw rekening. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde poststukken worden door Haarroosjes niet aangenomen, ongeacht de reden van het terug sturen.
Indien je een verkeerde bestelling hebt ontvangen, zal Haarroosjes zorgen voor het verzenden van de juiste producten. Ook worden de verzendkosten naar de klant toe worden volledig vergoed, tenzij de klant zelf een verkeerd product of verkeerde maat heeft besteld.
Haarroosjes is van mening dat elk pakje dat verzonden wordt een kadootje moet zijn. Daarom is elke bestelling ook mooi ingepakt.
Maar is jouw bestelling een kadootje voor een ander, klik dan hier voor meer informatie!

